Strikket babytøj (og link til en masse gratis opskrifter..)

Der er blevet produceret en masse babytøj. Jeg har tidligere vist lidt af det syede babytøj og nu er det kommet til lidt af det strikkede af slagsen..




Smilla kjole fra bogen "All you knit is love" af Susie Haumann

Vest med snoninger fra bogen "All you knit is love" af Susie Haumann


Trøje med snoninger fra bogen "Strikkede babydrømme" af Vibe Ulrik Søndergaard.
Opskrift fundet hos Femina HER (gratis opskrift).

Den er blevet strikket i intet mindre end tre farver og størrelser..




Sparkedragt fra Hendes Verden HER (gratis opskrift)

"Louise vest" fundet på Ravelry HER (gratis opskrift på engelsk)

Babytrøje med tværstrikket snoning fra Familiejournalen HER (gratis opskrift)

Baby sokke-sko fundet på Ravelry HER (gratis op skrift på norsk eller engelsk)

Babyvest med brede striber.
Opskriften som jeg har taget udgangspunkt i er fra "Sødt og blødt - strik til små prinser og prinsesser" af Lene Holme Samsøe

Babyvanter med forskudt snoning fra "Under et - babystrik 0-1 år" af Sys Fredens


Jeg ved at min mor er igang med endnu flere fine babystrikkerier..
Dem skal jeg nok vise frem senere.

// Louise

 Follow Design by Dalkær

Kommentarer

  1. Det er virkelig nogle fine strikkerier :)

    SvarSlet
  2. Takk for mange flotte linker og ha en fin uke , hilsen Beth

    SvarSlet
  3. Sparkedragten fra hendes verden, hvad str. Lavede du den i og hvor meget garn gik der? Overvejer om man kan bruge baby merino istedet?😊

    SvarSlet
  4. Sparkedragten fra hendes verden, hvor meget garn brugte du og hvilket? ��
    Overvejer om man kan bruge baby merino fra drops

    SvarSlet

Send en kommentar

Tak for, at du tog dig tid til at skrive til mig.
Selvom jeg ikke altid får svaret, sætter jeg stor pris på alle kommentar som jeg får.