Længe siden sidst.. Men jeg er her stadig.

Som overskriften antyder så er det ved at være længe siden jeg sidst har lavet et indlæg. Men med en lille ny i huset går tiden bare umådelig stærkt.

Her er min lille "frøken strit" og hun er allerede 14 uger gammel.

Jeg får stadig lavet lidt kreativt, det bliver bare desværre ikke så tit til et indlæg. Men hvis du har lyst så kan jeg kun opfordre dig til at følge med på Instagram, her lægger jeg nemlig en del flere billeder op. Du kan finde mig som dalkaer.

Jeg har dog flere "næsten færdige" indlæg liggende klar, så i vil snart høre mere fra mig igen.

// Louise
  Follow Design by Dalkær

Kommentarer

  1. Sikke en dejlig lille strit ♡

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak. Ja hun er super skøn.. Også selvom hun er en lille tidsrøver (men det skal de jo helst være..)

      Slet
  2. Sikke en sød lille Strit....

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak. Jeg smelter også helt når hun sender sådan et smil afsted.

      Slet
  3. Hun er skøn, kan godt forstå du ikke lige har tid til meget andet :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ik, og sådan er det jo.. Og med sådan en lille en går tiden bare alt for stærkt.

      Slet

Send en kommentar

Tak for, at du tog dig tid til at skrive til mig.
Selvom jeg ikke altid får svaret, sætter jeg stor pris på alle kommentar som jeg får.